Često postavljana pitanja

Općenito

Tko je vlasnik MG Motora?

MG je jedna od automobilskih marki tvrtke sa sjedištem u Šangaju - SAIC Motor. SAIC Motor proizvodi preko 7 milijuna vozila godišnje, što ga čini 7. proizvođačem automobila na svijetu. Za više informacija o našem matičnom društvu, posjetite internetsku stranicu tvrtke SAIC Motor - saicmotor.com.

O tvrtki SAIC Motor Corporation Limited

SAIC Motor Corporation Limited (SAIC Motor) je najveća automobilska tvrtka u Kini.

MG marka vozila

MG je jedna od automobilskih marki tvrtke SAIC Motor sa sjedištem u Šangaju. Tvrtka aktivno promiče vozila pokretana novom energijom kao i komercijalizaciju vozila povezanih s internetom te istražuje druge inovativne tehnologije. SAIC Motor proizvodi preko 7 milijuna vozila godišnje, što ga čini 7. proizvođačem automobila na svijetu.

Gdje je vaše sjedište?

Sjedište je smješteno u Hrvatskoj, Zagrebu, Ljubljanska Avenija 4. 

Proizvod

Gdje mogu obaviti probnu vožnju?

Gdje mogu pronaći informacije o kupnji ili leasingu vozila MG?

Za informacije o kupnji ili leasingu vozila, molimo posjetite internetske stranice određene države.

Značajke i specifikacije vozila MG ZS EV

Značajke vozila MG ZS možete pronaći na internetskoj stranici https://mgmotor.eu/model/zs/.

Značajke i specifikacije vozila MG EHS Plug-in Hybrid

Značajke vozila MG EHS Plug-in Hybrid možete pronaći na internetskoj stranici https://mgmotor.eu/model/ehs.

Značajke i specifikacije vozila MG MARVEL R Electric

Značajke vozila MG MARVEL R Electric možete pronaći na internetskoj stranici https://mgmotor.eu/model/marvel-r.

Značajke i specifikacije vozila MG5 Electric

Značajke vozila MG5 Electric možete pronaći na internetskoj stranici https://mgmotor.eu/model/mg5.

Gdje mogu dobiti informacije o budućim proizvodima?

Objavljujemo sve informacije o budućim proizvodima putem našeg newslettera na koji se možete prijaviti ovdje, kao i na kanalima društvenih mreža. Pratite nas na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube ili TikTok.

Tehničke informacije

Gdje mogu pronaći informacije o servisiranju mog vozila MG?

Za informacije o servisiranju, molimo posjetite internetske stranice određene države.

Gdje mogu preuzeti ažuriranja softvera? Jesu li besplatna?

Možete ažurirati softver karte na internetskoj stranici https://mgtouch.naviextras.com. Ažuriranje lokacija za punjenje vozila na karti besplatno je 3 godine.

Jamstvo

Koliko traje razdoblje jamstva?

Nakon datuma prve registracije, pokrivenost vozila jamstvom tvrtke MG traje 60 mjeseci za vozila registrirana prije 1. 1. 2021. te 84 mjeseca za vozila registrirana na dan ili nakon 1. 1. 2021.

Postoje li uvjeti primjene jamstva?

Da, kako bi se kvalificiralo za jamstvo tvrtke MG, vozilo mora imati potpunu i točnu povijest servisiranja, u skladu s preporučenim planom servisa tvrtke MG, pri kojem su korišteni originalni rezervni dijelovi i tekućine. Više pojedinosti potražite u Izjavama o jamstvu.

Jesu li dijelovi pokriveni jamstvom?

Da, MG daje 24-mjesečno jamstvo neograničeno kilometražom na originalne rezervne dijelove tvrtke MG, osim ako nije drukčije navedeno u Izuzećima iz jamstva. Samo originalni dijelovi koji se nalaze u maloprodajnom cjeniku tvrtke MG i koje prodaje ovlašteni MG koncesionar odgovornost su tvrtke MG u pogledu jamstva.

Pokriva li jamstvo HV bateriju mog vozila MG ZS EV?

Ako se tijekom provjere kapaciteta u ovlaštenom MG servisu utvrdi da je litij-ionska visokonaponska baterija pretrpjela pad kapaciteta na ispod 70% originalne vrijednosti prilikom isporuke vašeg novog vozila MG ZS EV, segment ispod 70% smatrat će se prekomjernim gubitkom. Ako je moguće, dio prekomjernog gubitka će se nadoknaditi; ako je nije moguće popraviti, litij-ionska visokonaponska baterija zamijenit će se bilo novom bilo recikliranom baterijom.

Kako jamstvo pokriva glavne komponente vozila?

Tvrtka MG Motor obvezala se ponuditi razdoblje pokrivenosti jamstvom od 84 mjeseca ili 150.000 km (koji god uvjet prvi nastupi) za visokonaponski paket baterije, pogonski motor, elektronički pretvarač i kontrolnu jedinicu vozila kao dio ključnih komponenti vozila pokretanih novim energijama.

Ako koristim svoj MG kao vozilo za privatni najam, kako funkcionira jamstvo?

Razdoblje jamstva za električna i hibridna vozila koja se koriste za privatni najam (npr. taksi) iznosi 3 godine/100.000 km (koji god uvjet prvi nastupi). Ovo ograničenje uključuje visokonaponske komponente pogonskog sklopa i litij-ionsku visokonaponsku bateriju.

Može li se jamstvo tvrtke MG prenijeti na novog vlasnika u slučaju da prodam svoje vozilo?

Da, jamstvo se može prenositi na svakog novog vlasnika dokle god ne istekne.

Karoserija mog vozila je perforirana uslijed prohrđavanja - da li jamstvo to pokriva?

Jamstvo za zaštitu od perforacija pokriva vozilo od perforacija uslijed prohrđavanja karoserije u trajanju od 7 godina. Kako bi se zadržalo ovo jamstvo, ovlašteni MG servis mora pregledati vozilo jednom godišnje tijekom trajanja razdoblja jamstva. Potrebno je popuniti Obrazac za godišnji pregled u jamstvu za zaštitu od perforacija tvrtke MG i pečatirati evidenciju servisne dokumentacije. Bilo koji prethodno obavljeni popravci moraju se dovesti do standarda ovlaštenog servisa tvrtke MG za popravak karoserije.

Ako se moje vozilo pokvari u inozemstvu (izvan moje države), pokriva li jamstvo troškove popravka?

Da, tvrtka MG Motor nudi jamstvo za cijelu Europu koje vrijedi u državama koje imaju ovlaštene MG servise.

Pomoć na cesti

Kada započinje usluga Pomoći na cesti tvrtke MG?

Pomoć na cesti tvrtke MG vrijedi od datuma prve registracije.

Što obuhvaća Pomoć na cesti tvrtke MG?

Usluga obuhvaća MG vozilo koje ispunjava uvjete a ostalo je u nevoznom stanju zbog tehničkog ili mehaničkog kvara. Više pojedinosti potražite u Izjavama Pomoći na cesti.

Što ne obuhvaća Pomoć na cesti tvrtke MG?

Tvrtka MG Motor Europe niti organizira niti pruža bilo kakvu pomoć na cesti u određenim situacijama, kao što su nesreće u prometu prilikom kojih je vozilo ostalo u nevoznom stanju. Više pojedinosti potražite u Izjavama Pomoći na cesti.

Kada mi je potrebna pomoć na cesti, koje informacije moram dati?

Ako vam je potrebna Pomoć na cesti tvrtke MG, molimo da date sljedeće informacije prilikom poziva: svoje ime i prezime, telefonski broj na koji vas možemo kontaktirati, registraciju, model i boju vozila, svoju adresu, prirodu kvara i točnu lokaciju.

Ako mi je potrebna Pomoć na cesti tvrtke MG, moram li ja biti za upravljačem?

Ne, Pomoć na cesti tvrtke MG osmišljena je za ispunjavanje potreba MG vozila kojem je potrebna pomoć na cesti u slučaju kvara bez obzira tko ga vozi.

Koje države pokriva usluga Pomoći na cesti?

Nudimo uslugu koja uključuje većinu europskih država. Više pojedinosti potražite u Poglavlju 2 Izjava Pomoći na cesti.

Koliko traje pokrivenost uslugom Pomoć na cesti?

Pomoć na cesti tvrtke MG vrijedi od datuma prve registracije u razdoblju od 12 mjeseci. Uslugu je moguće produžiti do 7 godina.

Kako mogu obnoviti ili produžiti svoju uslugu Pomoć na cesti u drugoj godini?

Uslugu je moguće obnoviti na razdoblje do 12 mjeseci nakon posljednjeg servisa za održavanje vozila obavljenog u ovlaštenom MG servisu, unutar razdoblja trajanja Plana servisnih intervala tvrtke MG kao što je opisano u Portfelju usluga tvrtke MG. Produljenje programa je besplatno.

Koji broj trebam kontaktirati kada vozim svoje MG vozilo u inozemstvu?

Kontaktirajte broj države u kojoj ste početno registrirali svoje vozilo. Ako država nije navedena na našoj internetskoj stranici, nazovite svoj lokalnog MG koncesionara za više informacija.

Dijelovi i dodatna oprema

Gdje mogu dobiti informacije o dodatnoj opremi tvrtke MG?

MG koncesionar je stručnjak za dodatnu opremu. Može vam dati informaciju u pisanom obliku kao i mogućnost osobnih konzultacija. U dijelu naše internetske stranice koji se odnosi na dodatnu opremu tvrke MG također možete pronaći mnogo zanimljivih informacija o ovoj temi.

Imaju li MG vozila ograničenje u pogledu vuče?

Oba vozila MG EHS i MG MARVEL R imaju maksimalni kapacitet vuče (bez kočnica) od 750 kg. Vozilo MG5 i potpuno novo vozilo MG ZS EV imaju kapacitet vuče od 500 kg (bez kočnica).

Kako mogu najbolje očistiti svoj komplet tepiha?

Najbolji način čišćenja kompleta tepiha ovisi o njihovom materijalu. Gumene tepihe možete lako očistiti tako što ih isperete čistom vodom, obrišete mekanom suhom krpom i vaš je komplet tepiha opet čist. Tepihe od tkanine najbolje je očistiti sredstvom za čišćenje proizvođača vozila. Pustite ih da se temeljito osuše nakon čišćenja.

Mogu li jednostavno pričvrstiti nosač za bicikle na kuku za vuču?

Da, to je moguće! Naročito ako nosač ima takozvano brzo pričvršćivanje.

Koja je dodatna oprema dostupna za zaštitu mog vozila?

Kako bismo zaštitili vaše vozilo, nudimo široku paletu tepiha, posebice: od tkanine i gumene. Tepih i obloga prtljažnika najprimjereniji su za zaštitu vašeg prtljažnika.

Od koliko se tepiha sastoji komplet tepiha tvrtke MG?

Komplet tepiha sastoji se od četiri tepiha, koji uključuje tepihe za prednji i stražnji prostor za noge putnika. Kompleti tepiha također su dostupni u parovima, za prednji ili stražnji dio vozila. Dostupni su u dva različita materijala: guma i tkanina. Tražite li tepih za prtljažnik? Možete ga zasebno naručiti.

Pronađi prodajno mjesto

Prodajno mjesto
Servis